Łódka Bols naszych czasów

0

Technologia pozwala reklamować się firmom sprzedającym produkty, których reklamować w zasadzie nie wolno. Istotą rozwiązania jest stworzenie dodatkowego wymogu dla zapoznania się z reklamowanym produktem.

Dobrze wiadomo, że branże produkujące towary uznawane za szkodliwe – mniej lub bardziej – są znękane zakazami reklamy. Do historycznie najsławniejszych przypadków omijania zakazów reklamy należą te, które już dzisiaj z całą pewnością uznane by były za wprost nielegalne, jako choćby sławna łódka Bols czy WTK Soplica.

Gdzie jest granica tego co zakazane i tego co legalne?

Reklama polega na publicznym rozpowszechnianiu znaków towarowych lub symboli graficznych związanych z napojami alkoholowymi. Gdy nie ma alkoholowego logotypu, nie ma reklamy.

Punktem wyjścia jest zastosowanie qr kodu. Za jego pomocą odbiorca reklamy może wejść na stronę, która jest chroniona bramką pełnoletniości. Cała reszta to już tylko kwestia ciekawości konsumenta.

Udostępnij

O autorze

Zostaw Odpowiedź